Sunday, December 20, 2009

hilang

assalamualaikum & salam sejahtera..

well, sudah tibe mase untuk mengepos..
maaf kalian.. gua xupdate la gua punyer.. external hard disk gua hilang..
hal ini membikinkan gua punya jiwa semakin gundah gulana dalam erti kata lain, "jiwa kacau"
baru nak upload pic2 kat cameron hari tu.. tapi, xpe gua ade back up untuk gambar2 tu..
yang lebih malang, dokumen2 dan pic2 laen  dlm extrnal hard disk tu xdapat diselamatkan coz gua xwat back up.. mmg salah gua la.. if korang ade external hard disk, dan di  dalamnya ada maklumat penting silalah wat back up yer.. xkesah la sama ade burn dlm cd or dvd ke, dan cara2 lain yang boleh menyelamatkan data2 korang tu..sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian xbergune lagi beb..huhu..
insyaAllah, nanti gua akan carik balek back up gambar cameron tu dan pos kat blog nih..


p/s: jage harta benda anda baek2 dlm ape situasi sekali pon..huhu..






 

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

AboutMe

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Hello.Testing-Testing

Perkongsian cerita, pengalaman, tips-tips, info, hiburan, fotografi dan macam-macam lagilah. Diingatkan penggunaan bahasa dan ayat dalam belog ini adalah tidak rasmi dan tidak dibenarkan meniru sebahagian bahasa bagi tujuan rasmi mahupun penulisan di sekolah menengah mahupun sekolah rendah. Jika terdapat kesalahab anggaplah ia sebagai kesalahan yang tidak disengajakan, harap maaf.

nazreen.blog.list


Photobucket

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Free Blogger Templates

Back to TOP