Friday, May 14, 2010

mane "mood blogging" saya??

.
.
.
well, tengok tajuk pun dah tau kan?
"mood blogging" aku sudah lenyap hilang.
tak tahu hilang ke mana.
tak tahu mana dia pergi.
ade sape-sape nampak x?
kalau ternampak kat mane-mane, miskol aku.
ekekeke.
.
.
.
.
actually, aku tak dapat tengok cbox aku dan cbox blogger lain.
kadang-kadang je boleh tengok.
aku pun musykil kenape jadik ini macam.
USM Kubang Kerian block web yg berkategori webchat ni.
so, aku tak boleh balas la blogwalking korang.
sian la korang. :(
punya la datang penat-penat tengok blog tak seberapa ni.
nevermind. aku akan balas balik kunjungan korang.
dengan syarat korang  kene leave comment kat aku punya post@entry insyaAllah.
(pasni kene selalu update yer mr. jebss@nazreenhashim)
.
.
.
.
minggu lepas, penat oiii..
badan jadik letih serta sengal-sengal sendi.
akibat 'overexpose' ngan Iodin-131 ------>> (nak taw klik sini).
kat tempat praktikal aku.
biasalah kerja ngan bahan radioaktif.
.
.

.
.
.
.
.
aku dah touch up baekkk punya twitter aku..
(takdelah baekk sangat..wakaka)
kalau sudi, follow ler.
ekekeke..
.

.
.
tukar background.
dan warne jer.
.
.
(Nadia Alyshah; my youngest sister)
comey cam abang dye kan? 
kan? kan? kan? :)

.
.
.
.
sebelum ni.
aku selalu "cakap" sorang-sorang.
aku bukan gila la.
bukan jugak mental.
dan bukan jugak ahli berdaftar kat Tanjung Rambutan mahupun Tampoi..
hehehe..
tapi, aku dah ada teman untuk ber"cakap".
ehem ehem ehem yer.
paham-paham sendiri yer.
wakakaka.


email:nazreenhashim[at]yahoo[dot]co[dot]uk
yahoo messenger: xflanker_mssm[at]yahoo[dot]com

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

AboutMe

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Hello.Testing-Testing

Perkongsian cerita, pengalaman, tips-tips, info, hiburan, fotografi dan macam-macam lagilah. Diingatkan penggunaan bahasa dan ayat dalam belog ini adalah tidak rasmi dan tidak dibenarkan meniru sebahagian bahasa bagi tujuan rasmi mahupun penulisan di sekolah menengah mahupun sekolah rendah. Jika terdapat kesalahab anggaplah ia sebagai kesalahan yang tidak disengajakan, harap maaf.

nazreen.blog.list


Photobucket

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Free Blogger Templates

Back to TOP