Monday, October 26, 2009

f i n a l examination


tanpa aku sedar, dan kalau korang perasan sekejap je dah nak habis semester ni..
aku rase semenjak ako tadika, inilah semester yang paling mencabar dalam hidup aku.. macam2 tragedi menimpe.. manis ade pahit pon ade.. tapi ako rase pahit lagi banyak kot. sampai ako kene extend kot. huhuhu.. but, ako akan wat yang terbaik untuk final ni even carry mark cam hampeh..
mungkin kat sini ako belajar something.. terutamanya dlm time management dan job delegation terutamenye.. after dis final exam ako terlibat dlm konvokesyen utm program kerjasama sebagai tukang amek gambar..hehehe..dis time ako akan wat yang terbaek la..pastu raye aji..mybe before 1week masuk semester 2, gi praktikal plak..iaitu praktikal fotografi..huhu..

jadual exam ako..

27 Oct - isu2 semase
30 Oct -advance electronics
2 Nov - anatomi & fisiologi manusia
3 Nov - fizik komputer
9 Nov - fizik nuklear/fizik math..


doakan kejayaan kite bersame dalam menempuhi minggu final examinaton





blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

AboutMe

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Hello.Testing-Testing

Perkongsian cerita, pengalaman, tips-tips, info, hiburan, fotografi dan macam-macam lagilah. Diingatkan penggunaan bahasa dan ayat dalam belog ini adalah tidak rasmi dan tidak dibenarkan meniru sebahagian bahasa bagi tujuan rasmi mahupun penulisan di sekolah menengah mahupun sekolah rendah. Jika terdapat kesalahab anggaplah ia sebagai kesalahan yang tidak disengajakan, harap maaf.

nazreen.blog.list


Photobucket

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Free Blogger Templates

Back to TOP