Monday, November 09, 2009

Nuclear Physics yang “menghiburkan”..

APE KENE MENGENE NUCLEAR PHYSICS NGAN COURT FUTSAL NIH??hehehe..

Tepat 1520 ako masok DK4 P19(tempat ako exam),
dalam kepale dah terbayang-bayang court futsal..

kononnye nak lepas geram sbgai tanda MERDEKAlah..
bile je dah dok kat dalam tu ako pon usha la ape soklan yang kuar..
betape ‘girang’nye hati ako sbb soklan tu macam !@#$%^&*()_+...
Ape jenis soklan nih??..
cene soklan ni boleh kuar??
Kenape bace laen kuar laen??
Adoyy!! Best giler la.. subjek nih cam xbleh gi jaoh jer..
adekah ako kene repeat paper nih? Tu la ko, baghu skrg nk menyesal..
padan muke ko Nazreen..
pagi tadi, paper math. Physics.. paper nih ako suke.. sbb pe??
sbb ako boleh jawab la..haha..
tp soklan bhgn B kaco sket la..
Skang dlm pale ako adalah konvo akan datang nih..
setel dulu keje konvo lepas..
pastu go on tros..


cari.serpihan.kaca.yang.pecah.berderai.


blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

AboutMe

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Hello.Testing-Testing

Perkongsian cerita, pengalaman, tips-tips, info, hiburan, fotografi dan macam-macam lagilah. Diingatkan penggunaan bahasa dan ayat dalam belog ini adalah tidak rasmi dan tidak dibenarkan meniru sebahagian bahasa bagi tujuan rasmi mahupun penulisan di sekolah menengah mahupun sekolah rendah. Jika terdapat kesalahab anggaplah ia sebagai kesalahan yang tidak disengajakan, harap maaf.

nazreen.blog.list

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Free Blogger Templates

Back to TOP