Sunday, May 02, 2010

jatuh cinta lagi.

Hallo Everybody. Nak cita nih. nak dengar tak? siyes nih. korang nak dengar x? kalau xnak dengar xpa. baca pun boleh. aku tak kisah. hahaha. aku rasa tak taw nak cita macamana. urm. macam mana ek? okey la.. aku nak bagitau. aku rasa aku dah kena satu penyakit la. penyakit ni merbahaya bak kata Ahli Nujum Pak Belalang, lakonan P. Ramlee dalam filem Nujum Pak Belalang. Nak taw penyakit apa?? Penyakit angau jawapannya. Aku ada syok kat member kepada member aku nih yakni budak husm jugak la. Orang kata bila mata bertentang mata maka turunlah ke hati. Betul ke?
"Betuulll!! ", kata aku. Actually, panahan mata seseorang lebih berbisa berbanding dengan panahan atlet Australia yang maen Sukan Sea Sukan Olimpik tuh. Aku harap dan berharap dan amat-amat berharap ini adalah cinta sejati aku. Kepada si dia; "impossible is nothing" - ADIDAS. Lalu, aku beli jersi Spain away even takde kene mengena. wakakaka.. 


spain away jersey : made in Rantau Panjang, Kelantan
thanks a lot to : Amirul & Adi coz 
jadik pemandu pelancong even keta 'ketandusan' minyak.. hehehe..
(images : SE W302; teruk siket der. :( )

email:nazreenhashim[at]yahoo[dot]co[dot]uk
yahoo messenger: xflanker_mssm[at]yahoo[dot]com

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

AboutMe

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Hello.Testing-Testing

Perkongsian cerita, pengalaman, tips-tips, info, hiburan, fotografi dan macam-macam lagilah. Diingatkan penggunaan bahasa dan ayat dalam belog ini adalah tidak rasmi dan tidak dibenarkan meniru sebahagian bahasa bagi tujuan rasmi mahupun penulisan di sekolah menengah mahupun sekolah rendah. Jika terdapat kesalahab anggaplah ia sebagai kesalahan yang tidak disengajakan, harap maaf.

nazreen.blog.list


Photobucket

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Free Blogger Templates

Back to TOP