Thursday, July 15, 2010

transformers baru!!!

sukor alhamdulillah. guwa sudah terselamat daripada itu pembohongan/penipuan/pengelentongan seorang prometer celcom. nak tahu kenape?? guwa telah ditawarkan dengan tawaran yang agak tak masuk dek akal dan kecetekan akal guwa jugak kot. promoter tu offer guwa pakej celcom advance dengan harge RM68 (harga sebenar RM98) dengan kelajuan 3.2 mbps. sape taknak kalo dapat macam tu kan?? laju tak laju jugak.. macamana guwa leh tahu?? mase guwa maw teman guwa punya kawan untuk pigi buwat broadband dekat itu satu tempat lain (Rumah Alumni UTM), guwa tanya itu orang, dia cakap itu promosi tarak ada dalam celcom punya pakej. guwa sangat panas hati dengan itu promoter kelane dia sudah tipu sama guwa. maw makan selipar jamban sebelah kiri itu apek!!! maw atau xmaw guwa tepakse pigi itu celcom centre untuk terminat guwa punya broadband. lu taw guwa geram. geram. geram. naseb baek guwa dapat tiga ekor teddy bear (blue bear celcom) sebab guwa ade cilok (beli) satu henset dekat itu kedai.

akhirnya petang tadi mase guwa jaga pameran guwa punya kelab (kelab fotokreatif), sempat juga gua sign up baru punya broadband. now guwa layan maxis broadband. selamat tinggal celcom broadband. sebenarnya gua mahu pakai student punya pakej tapi celcom tak bagi. sebab dulu guwa penah ada sign up. then dia kata guwa punya akaun belum permanently terminate. dan lagi yang kasi guwa kiciwa, celcom jugak ada hutang sama guwa (RM41.05) sebab guwa terbayar lebih. dah lama guwa tunggu itu cek. kira-kira empat bulan tapi tak dapat-dapat. so, guwa amat tawar hati dan amat-amat kiciwa dan guwa bawa diri ke maxis. bye-bye celcom!! hahahaha..

Bearmany, Esbearanyol dan Beargentina.
Ade sape-sape nak? harge boleh runding.. ekekeke..

SELAMAT TINGGAL!!!

WELCOME TO THE CLUB!! :))

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

AboutMe

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Hello.Testing-Testing

Perkongsian cerita, pengalaman, tips-tips, info, hiburan, fotografi dan macam-macam lagilah. Diingatkan penggunaan bahasa dan ayat dalam belog ini adalah tidak rasmi dan tidak dibenarkan meniru sebahagian bahasa bagi tujuan rasmi mahupun penulisan di sekolah menengah mahupun sekolah rendah. Jika terdapat kesalahab anggaplah ia sebagai kesalahan yang tidak disengajakan, harap maaf.

nazreen.blog.list


Photobucket

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Free Blogger Templates

Back to TOP