Monday, July 12, 2010

yes. da dpt boblog.

alhamdulillah syukur akhirnya dapat jugak update blog.
sorry mintak ampun sebab dah lame tak update.
kesuntukan untuk mendapat bekalan internet (mase kat rumah) dan sekatan server (mase kat usm kubang kerian) terhadap beberapa blog dan chatbox.
akhirnya sekarang dapat jugak bekalan internet.
baru semalam gua register celcom broadband.
dapat la aku wat keja projek sarjana muda (PSM ) aku..hehehe..


now, gua dah balek UTM nak sambung balek belajar. kejap je dah jadik pelajar final year. adeh. rase macam semalam je jadik budak first year. harap-harap ni tahun akhir aku la. aku taknak extend. nak keje. bile dah keje boleh kumpol duet. pastu carik kereta lima bijik, rumah empat bijik pastu suruh mak pergi meminang mana-mana empat orang bini kawin empat sekali gus. hahahahaha. takdelah. aku dah dapat keje yang betul-betul stabil, bagi mak abah aku gi umrah haji dulu dan kewangan yang steady dan mantop barulah fikir pasal kahwin kut. hehehe.

p/s: cayalah Spain menang piala dunia 2010. match pagi memang wat perut aku serabut dengan robben dan van bommel. robben laju nak mampus dan van bommel asek maen ganas. rase macam nak sepak terajang je mamat dua ekor ni. hahaha. andreas aniesta lu wa punya hero la. jemput makan mee kari kat rumah aku. hehehe.

p/s: sorry entry ni xde gambar. dah bepuluh-puluh kali aku try uplod. asek failed je. sorry yer.

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

AboutMe

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Hello.Testing-Testing

Perkongsian cerita, pengalaman, tips-tips, info, hiburan, fotografi dan macam-macam lagilah. Diingatkan penggunaan bahasa dan ayat dalam belog ini adalah tidak rasmi dan tidak dibenarkan meniru sebahagian bahasa bagi tujuan rasmi mahupun penulisan di sekolah menengah mahupun sekolah rendah. Jika terdapat kesalahab anggaplah ia sebagai kesalahan yang tidak disengajakan, harap maaf.

nazreen.blog.list


Photobucket

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Free Blogger Templates

Back to TOP