Wednesday, August 04, 2010

puasa

Sempena bulan Ramadhan yang bakal menjelang,
aku akan kawal nafsu aku.
antaranya aku akan menghentikan operasi facebook aku untuk seminggu yang akan datang
bermula dari esok (5 Ogos 2010) sehingga khamis minggu hadapan (12 Ogos 2010).
hanya laman twitter saya sahaja yang tidak puasa kerana twitter saye maseh tak cukup umur nak berpuase.hahaha.[link]

mood : currently miss his daughter little sis, nadia alyshah. tak sabar nak balik raye.(-_-)

p/s : "hanya orang baik untuk orang baik". tapi aku jahat. hahahaha.

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

AboutMe

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Hello.Testing-Testing

Perkongsian cerita, pengalaman, tips-tips, info, hiburan, fotografi dan macam-macam lagilah. Diingatkan penggunaan bahasa dan ayat dalam belog ini adalah tidak rasmi dan tidak dibenarkan meniru sebahagian bahasa bagi tujuan rasmi mahupun penulisan di sekolah menengah mahupun sekolah rendah. Jika terdapat kesalahab anggaplah ia sebagai kesalahan yang tidak disengajakan, harap maaf.

nazreen.blog.list


Photobucket

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Free Blogger Templates

Back to TOP