Sunday, October 17, 2010

biarkan aku jatuh cinta

hermm. nak hapdet lagi boleh tak? tak kisahlah kalo-kalo korang tak kasik. aku tak kira, nak hapdet jugak. tadi aku terdengar lagu macam video kat bawah kat astro PRIMA, dengan laju-laju aku search kat youtube. aku taip

"biarkan aku jatuh cinta"

aku pakai bedal je taip sebab aku sempat dengar ayat tu je. sekali betul. hahaha. layan jugak. mula-mula aku ingat yang sixth sense nyanyi lagu nih. pura-puranya rupe-rupenye ST 12. dulu-dulu aku menyampah jugak layan band ST 12 nih. nak tahu sebab hape? sebab tajuk lagu dia jiwang sangat. melampau. jiwang kronek kronik. sebagai contoh puspa, cari pacar lagi, aku masih sayang. tapi kan. tapi kan. tapi kan. disebabkan aku menyampah sangat dengar lagu dan pengaruh-pengaruh rakan sebaya yang terdahulu. dengan tibe-tibe dan secare tak sengaja dalam phone dan laptop aku ade lagu-lagu band ni. hehehehe. orang kate kalau kite tak suke sesuatu lame-lame dengan sendiri kiter suke jugak. betul kate orang dulu-dulu. layan la lagu ni.


blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

AboutMe

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Hello.Testing-Testing

Perkongsian cerita, pengalaman, tips-tips, info, hiburan, fotografi dan macam-macam lagilah. Diingatkan penggunaan bahasa dan ayat dalam belog ini adalah tidak rasmi dan tidak dibenarkan meniru sebahagian bahasa bagi tujuan rasmi mahupun penulisan di sekolah menengah mahupun sekolah rendah. Jika terdapat kesalahab anggaplah ia sebagai kesalahan yang tidak disengajakan, harap maaf.

nazreen.blog.list


Photobucket

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Free Blogger Templates

Back to TOP