Friday, November 19, 2010

final exam : third paper


okeh. aku update lagi belog. tak retilah nak citer ape. hehehe. cuma nak habaq mai kat ampa semua. aku ada lagi sebijik lagi paper untuk hari selasa nie. aku ada lima papers. empat paper untuk minggu ni. kiranya paper aku dah jadi macam ala-ala paper upsr la. bukan sebab senang ye kawan-kawan. sebab berderet-deret. empat hari kot. hari selasa sampailah hari jumaat. dah la paper suma pagi-pagi. cuma paper hari jumaat ni je waktu petang. sempat ke aku study nih?huhu. ok. cakap taknak banyak. study biar banyak. betol tak? poyo je aku. macam study. hahahaha.

p/s : nama cubeecraft ni adalah positive boy. so, cun handsem tak?

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

AboutMe

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Hello.Testing-Testing

Perkongsian cerita, pengalaman, tips-tips, info, hiburan, fotografi dan macam-macam lagilah. Diingatkan penggunaan bahasa dan ayat dalam belog ini adalah tidak rasmi dan tidak dibenarkan meniru sebahagian bahasa bagi tujuan rasmi mahupun penulisan di sekolah menengah mahupun sekolah rendah. Jika terdapat kesalahab anggaplah ia sebagai kesalahan yang tidak disengajakan, harap maaf.

nazreen.blog.list


Photobucket

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Free Blogger Templates

Back to TOP