Wednesday, November 10, 2010

stopping blogging


Salam. Dua paper dah setel. So, tinggal lagi lima helai paper. Aduh. Banyaknya lagi. Ok. Next paper, 23 November. So dalam tempoh masa yang cuti ni, aku akan pulang ke kampong. Kat kampong aku takde internet. Sedih tak? hahaha. So, boleh tak aku stop blogging sampai abes exam? tak lama. kejap je. pejam celik pejam celik. nanti aku update la belog aku k. Lepas tu aku blogwalking belog-belog korang inshaAllah. Esok malam aku chau balek Taiping. Sape orang Tepeng? Jom kita lepak lake garden malam-malam tengok nyah petang-petang pagi-pagi pergi jogging ke layan blues ke maen kat playground budak-budak ke. hahaha. Ok lah. Jangan rindu aku. Ade ke orang nak rindu aku?ekekeke. Jap-jap lupa nak habaq. Tahniah ye team Arsenal. Menang 2-0. Kembar tak seiras aku score dua bijik. Cayalah Chamakh. hehehe.



p/s 1 : aku dah deactivated facebook aku. kejap je. nak study punya pasal. kononnye la kan ekekeke.

p/s 2 : ne cubeecraft member aku, nada ngan pian yang buat. kredit kat diorang. comel kan?susah kot nak buat. sebab kene sampai dua orang. ehehehe.

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

AboutMe

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Hello.Testing-Testing

Perkongsian cerita, pengalaman, tips-tips, info, hiburan, fotografi dan macam-macam lagilah. Diingatkan penggunaan bahasa dan ayat dalam belog ini adalah tidak rasmi dan tidak dibenarkan meniru sebahagian bahasa bagi tujuan rasmi mahupun penulisan di sekolah menengah mahupun sekolah rendah. Jika terdapat kesalahab anggaplah ia sebagai kesalahan yang tidak disengajakan, harap maaf.

nazreen.blog.list


Photobucket

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Free Blogger Templates

Back to TOP