Thursday, March 10, 2011

PUTUS CINTA

Alkisah pasal sepasang kekasih yang dahulunya berpacaran. Dan, kini diorang dah clash. tsk. tsk. tsk.


Si Perempuan : Disebabkan kite dah takde ape-ape lagi. Saye nak pulangkan sumer bende yang awak pernah bagi kat saye dulu.
Si Lelaki: Ermmm. ok.
Si Perempuan : Nah sumer teddy bear - teddy bear yang awak pernah bagi saye dulu!!
Si Lelaki : Erkkk. air liur basi pun ade lagi. hape la.(muka berkerut sambil berkata dalam hati)
Si Perempuan : Hamek balek cincin murah awak ni.
Si Lelaki : Senyum dan cakap dalam hati (boleh gadai balek. atleast boleh dapat balek duit)
Si Perempuan : Surat-surat awak ni pun amek balek! dah tak macam surat. jenuh saya nak baca tau!
Si Lelaki : Standard la tulisan laki. hahaha. (senyum lagi sambil bermonolog dalaman lagi)
Si Perempuan : Itu je kan yang awak pernah bagi dulu?
Si Lelaki : Tak cukup nih. Ade lagi.
Si Perempuan : Aikkk. Ape lagi (Sambil muke berkerut)
Si Lelaki: Mane ciuman yang pernah saya bagi dulu. saya nak jugak!
Si Perempuan : LOL.

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

AboutMe

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Hello.Testing-Testing

Perkongsian cerita, pengalaman, tips-tips, info, hiburan, fotografi dan macam-macam lagilah. Diingatkan penggunaan bahasa dan ayat dalam belog ini adalah tidak rasmi dan tidak dibenarkan meniru sebahagian bahasa bagi tujuan rasmi mahupun penulisan di sekolah menengah mahupun sekolah rendah. Jika terdapat kesalahab anggaplah ia sebagai kesalahan yang tidak disengajakan, harap maaf.

nazreen.blog.list

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Free Blogger Templates

Back to TOP