Thursday, September 15, 2011

BELOG AKU KE NI?

Assalamualaikum.

Salam Sejahtera.

Ini hari mahu hapdet belog mimpi syakila. Dah berkurun lamanya tidak mengambil berat pasal engkau, mimpi syakila. Tahun ni baru satu post kan? Kesian kesian kesian. Dulu fikir malas sangat-sangat nak ambil tahu pasal engkau. Disebabkan sekarang tiap-tiap hari aku kat UTM ni rasa macam hari Sabtu je, baik aku hapdet engkau. Sekurang-kurangnya ada jugak benda yang boleh aku buat. Semester ni dalam seminggu berapa jam je masuk kelas. Bosan kot tinggal satu subjek dengan projek final je. Walhal aku boleh grad dengan coursemate aku yang lain minggu depan kalau semester lepas kalau amek projek final tu. Hurmm. Menyesal pun tak ada guna. Benda dah nak jadikkan? Kena ambil positip la bro. InshaAllah, ade mase nanti maka terhapdet la ini belog.

p/s: minggu depan dah boleh start keje dah. keje kontrak 10 hari kat tapak pesta konvo.

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

AboutMe

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Hello.Testing-Testing

Perkongsian cerita, pengalaman, tips-tips, info, hiburan, fotografi dan macam-macam lagilah. Diingatkan penggunaan bahasa dan ayat dalam belog ini adalah tidak rasmi dan tidak dibenarkan meniru sebahagian bahasa bagi tujuan rasmi mahupun penulisan di sekolah menengah mahupun sekolah rendah. Jika terdapat kesalahab anggaplah ia sebagai kesalahan yang tidak disengajakan, harap maaf.

nazreen.blog.list

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Free Blogger Templates

Back to TOP