Friday, December 04, 2009

pemuja

dah lame ako mencarik video clip inih..
bile nak carik jer..
mesti terlupe..
ni la akibat makan "semut" banyak sangat..
hehe..
dan akhernya berjaya juga..

pemuja rahasia



Sheila on 7 – Pemuja Rahasia

kuawali hariku dengan mendoakanmu

agar kau selalu sehat dan bahagia di sana

sebelum kau melupakanku lebih jauh

sebelum kau meninggalkanku lebih jauh
ku tak pernah berharap kau kan merindukan keberadaanku

yang menyedihkan ini

ku hanya ingin bila kau melihatku kapanpun dimanapun

hatimu kan berkata seperti ini
pria inilah yang jatuh hati padamu

pria inilah yang kan selalu memujamu

begitu para rapper coba menghiburku
aku lah orang yang selalu menaruh bunga dan menuliskan cinta di atas meja kerjamu

aku lah orang yang kan selalu mengawasimu

menikmati indahmu dari sisi gelapku
dan biarkan aku jadi pemujamu

jangan pernah hiraukan perasaan hatiku

tenanglah tenang pujaan hatiku sayang

aku takkan sampai hati bila menyentuhmu
* mungkin kau takkan pernah tahu

betapa mudahnya kau untuk dikagumi

mungkin kau takkan pernah sadar

betapa mudahnya kau untuk dicintai
aku lah orang yang akan selalu memujamu

aku lah orang yang akan selalu mengintaimu

aku lah orang yang akan selalu memujamu

aku lah orang yang akan selalu mengintaimu
repeat *
karena hanya dengan perasaan rinduku yang dalam padamu

ku pertahankan hidup

maka hanya dengan jejak-jejak hatimu

ada artiku telusuri hidup ini

selamanya hanya ku bisa memujamu

selamanya hanya ku bisa merindukanmu
komen ako>>>

Pemuja Rahasia ini bermaksud secret admirer. Jalan citer video klip besh giler la..citer pasal sorang dak kecik yang syok kat sorang cewek ni (sebenarnya dak kecik nih dah dewase cume tubuh badannye yg kecil, adul namenyer, komedian kat indon).. ako suke mase opening video nih.. waktu dak kecik nih jalan masuk ke dalam geng dia.. dan yang paling masyuk waktu si Duta S07(penyanyi sebenar) masuk dan sambung nyanyi

 Mungkin kau takkan pernah tahu betapa mudahnya kau tuk dikagumi
(Maybe you've never know how easy it is to admire you)
Mungkin kau takkan pernah sadar betapa mudahnya kau tuk dicintai
(Maybe you've never know how easy it is to fall in love with you)


lepas tuh, dak kecik tu terus bersemangat utk tekel awek tuh..haha...

p/s: video ni mcm terkene kat ako jer..hehe.. :))





blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

AboutMe

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Hello.Testing-Testing

Perkongsian cerita, pengalaman, tips-tips, info, hiburan, fotografi dan macam-macam lagilah. Diingatkan penggunaan bahasa dan ayat dalam belog ini adalah tidak rasmi dan tidak dibenarkan meniru sebahagian bahasa bagi tujuan rasmi mahupun penulisan di sekolah menengah mahupun sekolah rendah. Jika terdapat kesalahab anggaplah ia sebagai kesalahan yang tidak disengajakan, harap maaf.

nazreen.blog.list

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Free Blogger Templates

Back to TOP