Wednesday, August 25, 2010

photoshoot @ singapore


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sape pernah pergi singapore? sila angkat tangan kiri dan tangan kanan picit hidung sebab ketir (pronoun in loghat utara) kalian ada bau. hahahaha. dalam seumur hidup guwa, ini first time guwa guna cecah kaki pigi oversea. sebelum ni ade jugak, tapi sempadan siam la. bukan pergi kahwin ok. guwa tak cukup umur duit lagi mawu kawen lagi. hahahaha.

penat siot pergi singapore. guwa telah pergi photoshoot dengan budak-budak kelab (kfk). pakai pasport berkumpulan. macam kelakar je beratur kat imigresen macam budak-budak sekolah rendah. hahahaha. memang ketat gilos nak masuk singapore. satu-satu dia cek. memang semua orang singapore jalan macam berlari. yang peliknya makcik-makcik lama bukan tua ye. dorang masih fit berjalan laju. perhhh. guwa salut la orang singapore. lagi satu benda yang guwa rasa memang tak ada kat malaysia. eskalator dia laju gila kalau nak bandingkan kat negara kita yang gerak macam siput sedut. rasa macam nak patah pinggang je bila seharian berjalan kat sana. antara tempat yang guwa pergi adalah sentosa, arab street, dan macam-macam lagi la tempat dia sebab aku pun dah lupa. banyak sangat makan semut ni. sorry ye. hahaha. naseb baek ade tourist guide yakni cousin member guwa, jaja.

akhir kata, memang syiok la pergi singapore even penat sikit banyak sebab jalan seharian. dari pagi sampai ke malam.

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

AboutMe

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Hello.Testing-Testing

Perkongsian cerita, pengalaman, tips-tips, info, hiburan, fotografi dan macam-macam lagilah. Diingatkan penggunaan bahasa dan ayat dalam belog ini adalah tidak rasmi dan tidak dibenarkan meniru sebahagian bahasa bagi tujuan rasmi mahupun penulisan di sekolah menengah mahupun sekolah rendah. Jika terdapat kesalahab anggaplah ia sebagai kesalahan yang tidak disengajakan, harap maaf.

nazreen.blog.list


Photobucket

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Free Blogger Templates

Back to TOP