Thursday, September 23, 2010

dari mata aku yang sedang berkaca

sukor alhamdulillah. dapat jugak aku update blog ni. sekian lame tak berupdate. sekarang aku busy dengan konvo. tambah-tambah dengan psm aku. mesti supervisor rindu giler dengan aku. sebab dah lame tak jumpe dia. pasni bile jumper dia kompom kene lepuk. hahahaha. sorrry prof. nati kiter bincang-bincang ye. PA prof mesti tertanye-tanye kenape saye dah lame tak datang kan? muahahaha.

besok. dah start raptai konvo 45. maybe ni last konvo yang aku join. tapi aku harap ni bukan terakhir. sedey la pulak. macam player bola nak umum retirement la plak. (poyo). dah tujuh konvo aku join. sekejap je. rase baru macam semalam aku join 1st konvo. hehehehe. kalo kos aku lame boleh la join lagi. tapi nak wat macamane utm bagi chance 3 tahun je. kalo boleh guwa taknak extend. cepat kerja. cepat dapat duet. cepat kawen. muahahaha.

hopefully, segala urusan guwa lepas ni dipermudahkanNya. inshaAllah.

time 1st year
KB1 KFK (agak-agak dulu lagi kuruih ke sekarang lagi kuruih??)

time first year jugak: 
nak hightlite name supervisor aku "prof. dr husin wagiran". bukan pic orang dlm tu yer. hehehe.

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

AboutMe

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Hello.Testing-Testing

Perkongsian cerita, pengalaman, tips-tips, info, hiburan, fotografi dan macam-macam lagilah. Diingatkan penggunaan bahasa dan ayat dalam belog ini adalah tidak rasmi dan tidak dibenarkan meniru sebahagian bahasa bagi tujuan rasmi mahupun penulisan di sekolah menengah mahupun sekolah rendah. Jika terdapat kesalahab anggaplah ia sebagai kesalahan yang tidak disengajakan, harap maaf.

nazreen.blog.list


Photobucket

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Free Blogger Templates

Back to TOP