Monday, November 08, 2010

final exam : second paper

hallo. pagi tadi dah jawab satu paper. seperti yang diramal, soalan-soalan spot telah keluar. akan tetapi jawapan-jawapannya pula tiba-tiba je sukar diramal. hahaha. ade yang boleh jawab. ade yang tak boleh. hmmm. biar ajelah. benda dah lepas. maknenye tinggal lagi enam kertas paper. semester ni memang aku macam orang gila. macam je ok. tak jadi orang gila lagi. hehehe. amek 20 jam kredit termasuk projek sarjana muda 1 (psm1). hati sudah lega sebab proposal projek sudah hantar. tapikan nak tau tak? saya ada dua tiga assignment belum setel lagi. baru je nak beronok-ronok berseronok -seronok. hopefully dapat setel dalam minggu ni jugak. hehehe. ok. taknak banyak cakap. sebab aku bukan pandai taib mengarang pun. hehe.

p/s : cun tak cubeecraft nih?? pic ni dishot di studio1 kfk. hehehe. =)

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

AboutMe

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Hello.Testing-Testing

Perkongsian cerita, pengalaman, tips-tips, info, hiburan, fotografi dan macam-macam lagilah. Diingatkan penggunaan bahasa dan ayat dalam belog ini adalah tidak rasmi dan tidak dibenarkan meniru sebahagian bahasa bagi tujuan rasmi mahupun penulisan di sekolah menengah mahupun sekolah rendah. Jika terdapat kesalahab anggaplah ia sebagai kesalahan yang tidak disengajakan, harap maaf.

nazreen.blog.list

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Free Blogger Templates

Back to TOP