Tuesday, November 09, 2010

kenape ye?


salam kengkawan. mase aku layan orang-orang yang lawat blog aku tibe-tibe je jadik macam ni. kenape ye? pelek la. boleh tak korang bagitahu aku kenape boleh jadi macam ni. aku bukan arip sangat dalam bidang-bidang ni. adakah sebab aku ade paper esok? tak mungkin kot. cenelah admin shoutbox ni boleh tahu?wakakaka. kepada sesape yang tahu boleh beri tunjuk ajar tak? sape tolong aku, dia akan dapat duit-duit pahala.tolong-menolongkan amalan mulia. ustazah aku ade pesan kat aku "kita kena wat baik ngan semua orang even kebaikan kita sebesar kuman. nescaya dapat ganjaran pahala." renung-renungkanlah dan selamat beramal. hehe. thanks uol.

p/s: ade lagi sebijik chatbox kat bawoh. drop link kat situ ye.  esok petang aku ade paper writng. wish me luck ok!

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

AboutMe

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Hello.Testing-Testing

Perkongsian cerita, pengalaman, tips-tips, info, hiburan, fotografi dan macam-macam lagilah. Diingatkan penggunaan bahasa dan ayat dalam belog ini adalah tidak rasmi dan tidak dibenarkan meniru sebahagian bahasa bagi tujuan rasmi mahupun penulisan di sekolah menengah mahupun sekolah rendah. Jika terdapat kesalahab anggaplah ia sebagai kesalahan yang tidak disengajakan, harap maaf.

nazreen.blog.list


Photobucket

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008 | Free Blogger Templates

Back to TOP